2022. már 26.

Ismét testületi ülés volt a Hegyvidéken

írta: elonorbert
Ismét testületi ülés volt a Hegyvidéken

2022.02.17.

A 2022. évi költségvetés kapcsán 12 módosítót javasoltam

Az iparűzési adó kapcsán megjegyeztem, hogy a növekedés több, mint fele az infláció növekedéséből adódik. Az infláció pedig nagy veszély.

Az iskolai  menza minőségének javítására 20 millió forintot javasoltam.

Meglepetésemre több módosítómat elfogadott a Testület. Nyugdíjasprogramokra 10 millió forinttal több jut. A társasházi keretet és a rendészeti keretet is megemeltük 10 millió forinttal.

Építési tilalmat rendeltünk el a csillebérci üdülő telep területére.

Változtatási tilalmat rendeltünk el a Bürök utca 77-78 és a Hunyadlejtő 8. számra. Azt javasoltam, hogy eladás előtt módosítsuk a szabályozási tervet, mert így a piaci ár ki tud alakulni. Így kevesebbet kapunk érte szerintem.

A Szilassy úti 4 hektár erdőnél éltünk az elővásárlási joggal. Ezt sokan kezdeményeztük.

Szólj hozzá