2020. már 26.

12. kerület 2020. évi költségvetés

írta: elonorbert
12. kerület 2020. évi költségvetés

A 12. kerületi Testületi ülésen azt javasoltam,
hogy a parkolásra szánt 831.000.000,- forintot tételesen nézzük át.
Hátha, véletlenül. találunk benne olyan tételeket, amiket nem kell kifizetni.
Nem szükséges költségeket, figyelmetlenségből elkövetett túlárazásokat.
Ezért az idén esedékes 80.000.000,- forintos emelést tartalékba kívántam helyezni és a vizsgálat végéig visszatartani.
Sajnos a fideszes többség nem kívánja ezt a szembenézést. Inkább emelik a költségeket, fizetnek, mint a minta katonatiszt a mi adóforintjainkból.
  1. Nem baj! Kikérem, mint képviselő a Faber Kft teljes parkolási dokumentációját és átnézem. Önök is kérjék az elszámolást e-mail formájában.
2. Emellett kikértem a Normafán kivágott 60 fa dokumentációját.
Végre megtudjuk milyen törzsátmérőjű fákról van szó. Ellenzéki siker, hogy 220 fa helyett, 60 fát vágott ki az önkormányzat.
3, Emellett elkértem a hosszú ideje húzódó kártalanítások listáját. Tanácsot kell adni a választópolgároknak, hogy mit tegyenek.
4. Kikértem az üres üzleti helyiségek listáját is. Ebben van potenciál. Semmiféle felelős helyiséggazdálkodás nem folyik a kerületben,
Pokorni Zoltán Úr! Tegyünk valamit a 12. kerület fejlődése érdekében.

Szólj hozzá